باشگاه گردشگری دانشگاهیان از کجا شروع شد؟

ما در سال ۱۳۹۴ در دانشگاه تهران دور هم جمع شدیم و خانه گردشگری دانشگاه تهران را راه انداختیم و چندین سال است که برای هزاران دانشجو، استاد و کارمند دانشگاه تهران سفرهای علمی، زیارتی و تفریحی باکیفیت و متنوع برگزار کرده ایم. از سال ۱۳۹۷ امکان حضور دانشگاهیان سراسر کشور و غیر دانشگاهیان در بعضی از برنامه های مان را فراهم کرده ایم و ضمنا با سایر دانشگاه های علاقمند به همکاری، برنامه های مشترک برگزار می کنیم و نام خود را به باشگاه گردشگری دانشگاهیان تغییر داده ایم. ما صنعت گردشگری را دروازه ای برای توزیع عادلانه تر ثروت بین اقشار مختلف جامعه، و شاهراهی برای توسعه کشور برپایه اقتصاد مستقل از نفت می دانیم و علاوه بر اجرای سفرهای مختلف، تربیت نیروی توانمند برای صنعت گردشگری میهن عزیزمان را جزو مهمترین اهدافمان می دانیم.

ماموریت ما

رویکرد ما گردشگری سالم، مسئولانه، دوستدار محیط زیست، دوستدار فرهنگ ها و بدور از حاشیه همراه با آموزش اصولی گردشگری حرفه ای به مخاطبانمان که، دانشگاهان سراسر کشور و همراهان ایشان هستند، می باشد.

چشم انداز ما

همکاری فعال با کلیه دانشگاه های کشور و ارتقای موثر سهم سفر در سفره دانشگاهیان و خانواده ایشان، فعال سازی ظرفیت دانشجویان خارجی در جلب گردشگران خارجی و شناخته شدن به عنوان الگو و مجری اصلی سفرهای گروهی کشور.

پیامی برای ما بفرستید